نمایندگی گوشواره طبی استودکس studex

مشاوره و فروش : 09397133138
مشخصات بلاگ
نمایندگی گوشواره طبی استودکس studex

برند استودکس مخصوص افراد خاص و کسانی است که کیفیت کار خود و سلامتی دیگران برایشان در اولویت قرار دارد

- گوشواره ضد حساسیت استودکس
- دستگاه سوراخ کردن گوش استودکس
- گوشواره طبی
- دستگاه گوش سوراخ کن استودکس
- ثبات رنگ بالا
- ضد حساسیت

طبقه بندی موضوعی

نکاتی در باب گوشواره طبی و سوراخ کردن گوش

سوراخ کردن گوش یا پیرسینگ یکی از کارهای بسیار رایج و معمول بین خانم ها و دختر خانم هاست. البته این کار از زمانهای دور رایج بوده ، ولی با روشهای سنتی که طبیعتاً عوارض و خطرات خاص خود را به همراه داشته است.
اما در این روزها به شکرانه پیشرفت علم ، سیستم سوراخ کردن گوش نیز بسیار پیشرفته شده بطوریکه شما می توانید در کمترین  زمان ممکن ،با کمترین درد و از همه مهمتر با بیشترین ضریب امنیت و بهداشت گوشهای خود را سوراخ کنید.

 

پیش از سوراخ کردن گوش لازم است بدانید...

 

سوراخ کردن گوش یا همان پیرسینگ در شرایط استریل در مجموع عملی کم خطر است اما در مواردی ممکن است این مسئله دردسرساز شود که بهتر است با نظارت کامل پزشک انجام گیرد مخصوصا در گروههای زیر که عبارتند:

 

  • افرادی که مستعد عفونت هستند مانند بیماران دیابتی یا افرادی که کورتون مصرف می کنند

  •  افرادی که بیماریهایی دارند که خونشان به راحتی منعقد نمی شود و احتمال خونریزی در آنها بالا است

  • افرادی که داروهای ضدانعقاد خون مصرف می کنند

 

 توصیه های ایمنی برای سوراخ کردن گوش

 

1. نرمه گوش که همان قسمت پایینی گوش است، این ناحیه یکی از بهترین نواحی بدن برای آویزان کردن آویز و گوشواره است که خطرات احتمالی کمتری  در پی دارد بدین جهت توصیه می شود فقط نرمه گوش را سوراخ کنید.

 


2. اگر قصد دارید گوشواره ای غیر از جنس طلا به گوشتان بیندازید، حتماً با فردی که گوشتان را سوراخ میکند مشورت کنید و از درستی انتخاب گوشواره خود مطمئن شوید.


3. اگر پوست حساسی دارید، احتمالاً گزینه مناسب برای شما گوشواره ای از جنس طلا و یا استفاده از گوشواره های طبی ضد حساسیت است. یادتان باشد که قبل از لمس کردن گوش هایتان دست خود را بشویید. این کار احتمال عفونت و گسترش آلودگی را کاهش می دهد.

 

تا وقتیکه زخم گوشهایتان کاملاً خوب نشده است، به این موارد توجه کافی داشته باشید:


4. گوشواره های طبی را باید روزی دوبار (یک بار صبح و یک بار شب) تمیز کنید.


5. برای تمیز کردن اطراف سوراخ گوش نیز از محلول ضد عفونی کننده ویژه گوش استفاده کنید. محلول را روی تکه پنبه ای بمالید و ناحیه بین گوش و گوشواره را تمیز کنید.


6.  چند بار در روز گوشواره طبی خود را در گوشتان بچرخانید. این کار مانع از چسبیدن گوشواره به زخم سوراخ گوش می شود.


7. گوشواره را تا زمان مشخصی در گوش نگه دارید. شما باید حداقل بین 4 تا 6 هفته بعد از عمل سوراخ کردن گوش از گوشواره استفاده کنید وگرنه زخم تازه جوش می خورد و سوراخ ناپدید میشود.


8 . اگر بعد از گذشت یک روز از سوراخ کردن گوشتان قرمزی و تورم یا درد مشاهده کردید با احتمال اینکه علایم عفونت است باید به پزشک عمومی مراجعه کنید.


9 . یادتان باشد که در مدت ترمیم گوش از هیچ نوع افشانه وِیژه مو یا خوشبو کننده و ادکلن در محل سوراخ گوش استفاده نکنید. درضمن تا قبل از درمان محل سوراخ شده با گوشواره هایتان بازی نکنید و آن را نکشید.

 

 

Beauty first ,After health